Saturday, January 26, 2008

post uit addis abeba

aan: het Nederlandse Muntenhuis
Postbus 20520
1001 NM Amsterdam

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij wil ik graag aan u vragen over mijne bestelling. De faktuurnummer is 0015080576. Zoals ons telefonische gespreek op 8 jan 2008, mijn bestelling dat ik niet ontvangen heb. die u op 27.11.2007 naar mij had gestuurd. De munt is 'Nederland, eerste slag Euro landen Puur zilver met 24 karaat gouden verguld proof kwaliteit'.

Momenteel wordt ons woning gerenoveerd. We hebben een nieuwe brief postbus gekregen. Door deze drukt werkzaamheden zou kunnen de bestelling in brief postbus 120 niet terecht gekomen, dat ik ook het niet heb ontvangen.

Zodra ik mijn bestellingen munt ontvangt ben, wordt het bedrag zospoedig mogelijk aan u overgemaakt. Ik ben wel blij mee met andere munten die altijd ontvangst bent.

Ik hoop dat u begrip heeft voor deze situatie. En dat u mijn bestellingen, 'de eerste slag Ero landen' aan mij toe zullen zenden.

Hoogachtend,


xxxx

0 Comments:

Post a Comment

<< Home