Thursday, July 07, 2005

i'm outta here

vakantie. Weet ik het allemaal nog? Aanslagen in Londen. 82-jarige vrouw beroofd van haar handtas. Dader is lichtgekleurd. Ik ben bang voor de moslims. Niet alleen voor hun godsdienst, maar vooral voor hun stompzinnigheid. Alles waar ik van houd, wordt door hen bedreigd. Enige interesses: mobiele telefoons, leren jassen, auto's. De rest mag allemaal vertrapt worden. Afschuwelijke ongeinteresseerdheid. En ze zijn met zo veel.

En ik heb recht van spreken: ik werk al jaren op zwarte scholen.

Ik ga naar Frankrijk voor een week of drie. Eens kijken of de somberte me daar wil verlaten. The magic numbers gaan mee. Lawrence ook. En Superpitcher. Theo Parrish. KLF. Andrea Parker. Sugar Minott. Chet Baker in Tokyo. Serge Gainsbourg (ieder jaar weer, wat een kutplaat).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home